alvavarma

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Alva - 28 december 2012 21:13

Myser i soffan nu, och LÄNGTAR till imorgon då andra lagret färg ska på och jag TROR vi ska måla golvet. Väggarna ser liiiiiite gråa ut just nu men det är för att det är 1:a lagret på väggarna så tapeten syns liiiiiiiiiiiiiiiiiiite igenom. Tittar på pirates of caribian (4:an) haha så sjuuuuukt roliga ;)

Lilla gloria sitter och stalkar mig på viber ;'D HAHA GE DIG :'D<3

Xoxo Alva

Av Alva - 28 december 2012 14:10

Sitter och typ häller i mig vatten nu, håller på att måla i rummet nu, börjar bli jobbigt med all "färg-lukt". Satte mig i soffan o slog på lite Nääk (jetlag) ASSÅ det är som om låten är skriven om/till mig! Så sjukt bra låt, LYSSNA VETT JAG.


Ska lägga upp bilder på rummet sen, hope u like IT! Dock är det bara första lagret på men vi hoppas på att kunna måla det 2:a lagret ikväll ;D blir SKITSNYGGT (enligt mig). Älskar ju vita väggar oh sen nån snygg fondvägg, MYCKET kuddar, filtar, får, ko, och renskinn. (Inte för många olika sorter bara, siktar mest på fårskinn och så KANSKE jag ska få en svart koskinnsmatta av Mami elr om jag köper den sj. Doc står det mellan ett svart koskinn (sommarpäls) eller ett hårigare/mjukare koskinn (lite lurvig vinterpäls) jag vet nt... Båda finns på JYSK iaf dom kostar 1000(sommarpälsen) 1400 (vinterpälsen)... Vad tycker ni?

Xoxo Alva

Av Alva - 28 december 2012 10:14

Tänkte börja bli lite met seriös me bloggen nu och göra video inlägg ibland. Kommer andvända bloggplatsen.se's egna video grej och inte videofyme som jag andvände när jag hade blogg på blogg.se (trivdes INTE med den portalen...)
Mer filmer på Alva när hon rids osv.
Headern ÄR en katastrof, ska försöka göra en ny. Xoxo Alva

Av Alva - 28 december 2012 10:14

Tänkte börja bli lite met seriös me bloggen nu och göra video inlägg ibland. Kommer andvända bloggplatsen.se's egna video grej och inte videofyme som jag andvände när jag hade blogg på blogg.se (trivdes INTE med den portalen...)
Mer filmer på Alva när hon rids osv.
Headern ÄR en katastrof, ska försöka göra en ny. Xoxo Alva

Presentation

Hej! jag heter Alva och är 12 år, alltså född 2000. Här kommer jag skriva om mig själv, mina dagar, mina tankar och Alva från Täppan min islandshäst. Hoppas ni gillar det! XOXO Alva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards