alvavarma

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Alva - 30 december 2012 23:59

Om EXAKT 24 Tim laddar ALLA för en sista laddning av dom raketer (som finns kvar) äldre människor sitter laddade i gungstolar med popcorn och kikare i sina lägenheter och små barn i färgglada hörselkåpor. Med det sagt, GOTT NYTT ÅR MAH LOVERS

Av Alva - 30 december 2012 23:55

Imorgon kväll firar man väl att 2012 är slut så... Känns lite sorgligt med tanke på allt som hänt. Jag har fått Alva på foder, min syrra har börjat på ridskola, jag tog hem ett 1:a pris till på lappdals, roliga ridlägerminnen, tårar, skratt, ett år sedan straumur fick galoppera på de evigt gröna ängarna. Alva har utvecklats mycket enligt min ridlärare och jag har sj utvecklats mkt som ryttare och i min personlighet. Fått lovande ord från en duktig islandshäst tränare (Jenny Göransson) om att jag rider mycket bra för att vara så "liten/ung". 2012 har vart 1 av dom VIKTIGASTE åren i min rid utveckling och nästa år, 2013 satsar jag mycket på bra träning, min blogg och tävlingar/träningar med Alva. Kram från en NÖJD Alva<3 (Ps. Alva hälsar med munnen full av morötter)

Av Alva - 30 december 2012 23:55

Imorgon kväll firar man väl att 2012 är slut så... Känns lite sorgligt med tanke på allt som hänt. Jag har fått Alva på foder, min syrra har börjat på ridskola, jag tog hem ett 1:a pris till på lappdals, roliga ridlägerminnen, tårar, skratt, ett år sedan straumur fick galoppera på de evigt gröna ängarna. Alva har utvecklats mycket enligt min ridlärare och jag har sj utvecklats mkt som ryttare och i min personlighet. Fått lovande ord från en duktig islandshäst tränare (Jenny Göransson) om att jag rider mycket bra för att vara så "liten/ung". 2012 har vart 1 av dom VIKTIGASTE åren i min rid utveckling och nästa år, 2013 satsar jag mycket på bra träning, min blogg och tävlingar/träningar med Alva. Kram från en NÖJD Alva<3 (Ps. Alva hälsar med munnen full av morötter)

Av Alva - 30 december 2012 23:55

Imorgon kväll firar man väl att 2012 är slut så... Känns lite sorgligt med tanke på allt som hänt. Jag har fått Alva på foder, min syrra har börjat på ridskola, jag tog hem ett 1:a pris till på lappdals, roliga ridlägerminnen, tårar, skratt, ett år sedan straumur fick galoppera på de evigt gröna ängarna. Alva har utvecklats mycket enligt min ridlärare och jag har sj utvecklats mkt som ryttare och i min personlighet. Fått lovande ord från en duktig islandshäst tränare (Jenny Göransson) om att jag rider mycket bra för att vara så "liten/ung". 2012 har vart 1 av dom VIKTIGASTE åren i min rid utveckling och nästa år, 2013 satsar jag mycket på bra träning, min blogg och tävlingar/träningar med Alva. Kram från en NÖJD Alva<3 (Ps. Alva hälsar med munnen full av morötter)

Av Alva - 30 december 2012 21:57

Chillar i min säng och tittar på tv, sourcream and sweet chilli chips i mitt knä också! Dock slut... ;)

Presentation

Hej! jag heter Alva och är 12 år, alltså född 2000. Här kommer jag skriva om mig själv, mina dagar, mina tankar och Alva från Täppan min islandshäst. Hoppas ni gillar det! XOXO Alva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards