alvavarma

Alla inlägg under december 2012

Av Alva - 7 december 2012 11:01

STUDIEDAG idag, WOOP WOOP! Haha nej nu ska jag bara slappa och göra inget. ÄLSKAR studiedagar :D


Som ni märkt nu när jag gjort inlägg r att stormen är över och internet r tbx!
Dragit på mig mjukiskläder och myser under världens goaste filt? ska hämta syrran som går på fritids idag.

Av Alva - 6 december 2012 20:34

Emma är en speciell tjej, ena sekunden är hon glad och andra kan hon vara ledsen. Hon är nästan ALLTID glad och vet vad hon gör. Hennes blogg är något extra som JAG läser varje dag, gör som jag och LÄÄÄÄÄS! <3 www.bllondinen.blogg.se
MY GIRL!

Av Alva - 6 december 2012 20:34

Emma är en speciell tjej, ena sekunden är hon glad och andra kan hon vara ledsen. Hon är nästan ALLTID glad och vet vad hon gör. Hennes blogg är något extra som JAG läser varje dag, gör som jag och LÄÄÄÄÄS! <3 www.bllondinen.blogg.se
MY GIRL!

Av Alva - 5 december 2012 15:02

Med nöd och näppe har jag lyckats få lite internet så jag kan blogga åt er!!! Troligtvis kommer det inte bloggas så mkt under dom kommande dagarna. OM stormen fortsätter. Kommit en halvmeter snö bara idag. Xoxo alva

Av Alva - 4 december 2012 16:17

Haha glömde mobilen hemma på sängkanten så

kunde inte blogga åt er, haha jag har guldfiskminne  

sitter och äter nu och tänker över gårdagens träning.

Vi red ut och töltaade mkt för att se hur hon va ute och så, gick ganska bra kunde

gått bättre men men... Alla dagar är inte perfecta.

Men asså säger till ALLA som rider, SÄTT PÅ ER VARMA STRUMPOR OCH SKOR

OCH ALLT MAN KA NHA PÅ FÖTTERNA, mina tår var nära på att frysa sönder (kändes det som

det iaf ;-)) Så Papi får fixa mina "elsulor" (dom värmer upp skorna till 30 grader)

brb ska ÄTA!!!!

Av Alva - 3 december 2012 18:45

Ska in på banan nu!

önska mig lycka till...

Hopas jag inte trillar av   

nä alva är van nu att gå på lektion, så skönt!

Hon va ju lite "stissig" i början när hon var där första gångerna.


LÖV YOU ALL


 

Av Alva - 3 december 2012 17:00

Hej hopp!

Taggar träningen idag då, hoppas alva inte har tappsko  

Aja, trailern ska packas och Alva ska göras iordning

och mina grejer ska packas, sen mot träningen.   


Bästa papi lagar mat! guuuud vad det luktar gött   

Aja bloggar sen ikväll inan ja går in på banan .

ses


 

Av Alva - 2 december 2012 17:51

... Sitter jag och kollar på nu. Sååå sjukt fina hästar (kollar islandshästarna)!!! Jag ÄLSKAR ju ökad tölt och flygande pass, mycket fart och aktion. Och DET fick jag se, jäklar vad en del hästar töltar asså, Alva gick också på bra idag.

Taggar träningen imorgon med Alva! Har ju fått ett bett av min gudmor (hon har ridit i 40 år) och Alva går JÄTTEFINT på det hon lyssnat mycket mer och är mer uppmärksam på vad jag gör. Så vi taggar regält nu och hoppas på bra ord. Ses

Presentation

Hej! jag heter Alva och är 12 år, alltså född 2000. Här kommer jag skriva om mig själv, mina dagar, mina tankar och Alva från Täppan min islandshäst. Hoppas ni gillar det! XOXO Alva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards