alvavarma

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Alva - 1 januari 2013 16:36

... mitt 2012 faktiskt. Känns lite sorgligt att allt är slut men såklart ser jag fram emot det här årets spännande händelser, i vår har JAG själv bestämmt mig för att starta min första "riktiga" islandshäst tävling utanför ridskolans murar ;) Alva och jag ska försöka hitta så mkt hjälp/träning för att få oss på topp inför våren, går det bra och jag är nöjd så får vi se om vi har råd att köpa loss henne (spännande va?). Så jag satsar mot en BRA "vår 2013" en liten "test-tävling".


Mitt RUM är ju KLART nu! Håller på för fullt att ställa iordning alla grejer och kläder. JAG tycker det är sjukt snyggt även fast det inte är klart än;) ska ju sova FÖRSTA natten i det här rummet, haha ingen stor grej men det är "viktigt" det här med första natten fö det är liksom då alla bitarna faller på plats! Ni som flyttat nån gång fattar vad jag menar. Jag och min familj är hundvakt åt jordens sötaste huuuund ;) Kraaam (Ps. Hunden heter lakrits, haha han är knappt 30 cm i "mnk höjd":D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! jag heter Alva och är 12 år, alltså född 2000. Här kommer jag skriva om mig själv, mina dagar, mina tankar och Alva från Täppan min islandshäst. Hoppas ni gillar det! XOXO Alva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards