alvavarma

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Alva - 8 januari 2013 22:30

Ja, snart helg.. Hoppas jag;( har skuld känslor för att Alva inte hunnits med idag elr igår... Dock gick hon ganska hårt i söndags men vill inte att hon ska bli TJOCK Villket hon lätt blir om hon får stå för länge. Ja två dagar är inte mkt, jag ger mig. Men det köns som typ evigheter sedan!

JUST DET! Eftersom att min gudmor också är islandshästmänniska som jag så fick jag 1 års medlemskap i sig (svenska islandshäst förbundet) och stormur. Så nu går jag tävla större tävlingar, utanför ridskolans klubbtävlingar. Dock ska ridskolans börja ordna mer med tävlingar och så finns det även 4 märken man kan ta (om man vill). Så är sjukt taggad inför våren nu, får se om det blir några märken ;) haha märken låter så: hej jag har nyss lärt mig simma oc tagit baddar *märket*. Just sayin! Nej nya jag sova! Upp kl 6 imrn... Sometimes i hare school, NO im just kidding with you guys! I ALWAYS hate school (in erly mornings). Haha srry för min knaggliga engelska xD SEE ya

Av Alva - 8 januari 2013 15:41

ska snart ut till Alven och rida, rider 

där det är belyst volt ;) så ser man nåt i mörkret!

Ganska chill dag i skolan faktiskt, bra start osv ;)
se ya!

Av Alva - 8 januari 2013 09:45

Första lektionen avklarad! Får se om jag överlever slöjden sedan elr o jag sågar av handen...? Haha, mej jag behöver händerna för att blogga ;) snackar lite häst med Hanna osv... Haha jätte kul xD

Av Alva - 8 januari 2013 08:07

SKOLA!?
Jeeeevlar vad lovet gått fort... FÖR fort. Whatever nu ringer klockan SEE ya!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! jag heter Alva och är 12 år, alltså född 2000. Här kommer jag skriva om mig själv, mina dagar, mina tankar och Alva från Täppan min islandshäst. Hoppas ni gillar det! XOXO Alva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards