alvavarma

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Alva - 9 januari 2013 16:21

Men palla blogga idà!!!

Jag har ju en massa

BUS på gång idà jue <3<3

HIhiHIhiHIhi…..säger

INTE vaaad fö nååååt!!

PUSS & KRAM PÅ ER!!

...

Av Alva - 9 januari 2013 10:08

Hejsan, sitter ju i skolan o snackar lite GIRL talk. Nt så kul men jaja! Alva SKA ridas sedan, ut i den snön som finns kvar och buss lite ;) sen ska hon få gå ut o vara ledig. Trög dag idag faktiskt, Inge kul alls. Lite down idag men vet inte vrf... Eller jo det gör jag men vill inte gå ut med det på bloggen. Nä, kommer ett deepshit sedan... Behöver rena hjärnan lite från all skit jag tagit åt mig idag. Ses, har lektion nu

...

Av Alva - 9 januari 2013 10:08

Hejsan, sitter ju i skolan o snackar lite GIRL talk. Nt så kul men jaja! Alva SKA ridas sedan, ut i den snön som finns kvar och buss lite ;) sen ska hon få gå ut o vara ledig. Trög dag idag faktiskt, Inge kul alls. Lite down idag men vet inte vrf... Eller jo det gör jag men vill inte gå ut med det på bloggen. Nä, kommer ett deepshit sedan... Behöver rena hjärnan lite från all skit jag tagit åt mig idag. Ses, har lektion nu

Av Alva - 9 januari 2013 06:27

Vaknade nyss, och var klarvaken??? Det brukar jag inte vara! Nej, ska hoppa i duschen nu så man e fräsch till skolan. Sen ere väl klä på sig o ära frukost, you know ;) nä, nu ska jag duscha. Skriver väl nåt innan skolan också.

Av Alva - 9 januari 2013 06:26

Vaknade nyss, och var klarvaken??? Det brukar jag inte vara! Nej, ska hoppa i duschen nu så man e fräsch till skolan. Sen ere väl klä på sig o ära frukost, you know ;) nä, nu ska jag duscha. Skriver väl nåt innan skolan också.

Av Alva - 9 januari 2013 06:26

Vaknade nyss, och var klarvaken??? Det brukar jag inte vara! Nej, ska hoppa i duschen nu så man e fräsch till skolan. Sen ere väl klä på sig o ära frukost, you know ;) nä, nu ska jag duscha. Skriver väl nåt innan skolan också.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! jag heter Alva och är 12 år, alltså född 2000. Här kommer jag skriva om mig själv, mina dagar, mina tankar och Alva från Täppan min islandshäst. Hoppas ni gillar det! XOXO Alva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards