alvavarma

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Alva - 3 januari 2013 13:54

Drar till Ikea nu ra;)

Av Alva - 3 januari 2013 13:52

Ska ut till Alva nu, mamma skulle rida glamme och då rider jag ned henne för en gångs skull :D mysigt att kunna rida ut med sin mamma ibland. Alva ska ridas ordentligt nu en måna framöver och sedan lättare i februari (harxjag planerat) och hoppas på en eller två tävlingar i vår. Bara någon lätt tävling, tävlar mest för att få kritik från domarna och bli bättre på det. Nej, nu står Alva ute i hagen och väntar på mig! Ses. (Bilden är på alvas pappa)

Av Alva - 3 januari 2013 00:00

Nu blev det dålig uppdatering igen... Srry:( *skäms*

Nå, nu ska jag ta tag i detta bloggandet o ge mig f*n på att den ska bli större!!! JAA asså d e ju as trök att läsa om "min dag" finns inget tråkigare än det. Just det!!! Får extremt mkt frågor via mejl och nt kommentarer på bloggen ( why??) så jag får väl göra ett inlägg med svaren som ni väntar på, woppa!

Alva gick sjukt bra idag när jag red, hon gick i fin form bra takt ok lyft och i KORT tölt Villket är svårt att få dem o gå i.
Så jag ör otroligt nöjd med min lilla tjej, men hon är ju inte världens lydigaste alla gånger, haha först när vi var klara gav jag ju henne müsli som vanligt oc la i lite morötter för hon va ju så duktig, men självklart när jag ska ta av mig hjälpen och västen så smäller det till bakom ryggen på mig och vips så ligger nätet med 20 kg morötter i på golvet och lilla Alva bara blänger på mig och man hör nästan hur hon säger: det var INTE jag asså... Men jag kan väl få en endå?
Haha min söta<3 kunde inte låta bli att ta upp mobilen och fota det! Sed

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! jag heter Alva och är 12 år, alltså född 2000. Här kommer jag skriva om mig själv, mina dagar, mina tankar och Alva från Täppan min islandshäst. Hoppas ni gillar det! XOXO Alva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards