alvavarma

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Alva - 7 januari 2013 22:37

Av Alva - 7 januari 2013 20:53

Gud vad kul med alla kommentarer! Har fått några frågor men väntar på fler! Ska jag svara i videoblogg elr i ett inlägg? Ni väljer, ni frågar ;) kram

Av Alva - 7 januari 2013 13:22

sitter på mitt rum och funderar över om jag

verkligen vill gå ut...? mulet och trist,  hoppas solen tittar fram senare

på dan då det blir lite roligare att fota då ;-) nej, ja gSKA ut iaf, för er skull!

käns ju oftast bra efteråt också. Nej, sak se om det rullar in lite mera frågor så ska

jag försöka svara på dem så gott det går så alla blir nöjda och glada.


see ya



   


Av Alva - 7 januari 2013 00:03

Ja, förhoppningsvis är det en ny dag imrn ;) Imrn aka jag försöka fixa en ny header en animerad... Ska verkligen FÖRSÖKA göra en snygg med NYA fräscha bilder till headern. Räknar med ca 2-4 olika bilder som kmr rulla runt där uppe på headern :D men som sagt, tar med mig kameran ut och FOTAR, inte med mobilen utan systemkameran. Kanske den lilla kameran men whatever! Alva rids senare ikväll på volten, mkt övningar så hon ska få huvudet "framåt nedåt" men samtidigt i form och trampa under sig, inte alls så svårt som det låter men otroligt bra för ryggen, hästen skuter upp ryggen och börjar jobba med den, på så sätt får hästen ingen "häng buk". Utan en rak och fin rygg utan en mage som släpar nere i marken ;) nej nu e jag sjukt trött kl 00:00 så verkligen dags att sova! Slog rekord i läsare idag! Sjukt maffig känsla :D fler kommentarer bara! Met kritik osv ;) puscha mig framåt, säg till när det går för långt elr är bra! Jag lär mig på det!!! Godnatt...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! jag heter Alva och är 12 år, alltså född 2000. Här kommer jag skriva om mig själv, mina dagar, mina tankar och Alva från Täppan min islandshäst. Hoppas ni gillar det! XOXO Alva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards